Często Zadawane Pytania
Jak mogę skontaktować się z Rijk Zwaan?
Zadzwoń do nas +48 22 842 61 55. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 (z wyjątkiem świąt).
Wolisz napisać? Nasz adres biuro@rijkzwaan.pl nie może się doczekać na wiadomość od Ciebie!
Czy mogę zamówić nasiona bez zakładania konta?
Do złożenia zamówienia musisz mieć konto. Tu szybko możesz się zarejestrować.
Jakie są warunki zakupu nasion w Rijk Zwaan?
Nasze Warunki Sprzedaży można znaleźć na dole każdej strony lub pobrać je tutaj.
Czy mogę wybrać datę dostawy zamówienia?
Zamówienia staramy się realizować natychmiast.
Czy w sklepie są pokazanie wszystkie nasiona czy tylko te dostępne?
Na stronie internetowej są pokazane wszystkie nasiona, a dostępność i wielkość opakowań jest widoczna po zalogowaniu się na swoje konto
Nasion, które chcę kupić, nie ma na stanie. Kiedy będą dostępne?
Zadzwoń do nas lub wyślij nam wiadomość, a my sprawdzimy dla Ciebie ich dostępność.
Czy jest minimalna wartość zamówienia?
Nie ma. To Ty decydujesz o wielkości zamówienia.
Jak zmienić lub anulować zamówienie?
Jeśli potrzebujesz zmienić lub anulować zamówienie zadzwoń do nas niezwłocznie +48 22 842 61 55.
Ile czasu zajmuje otrzymanie zamówionego towaru?
Przetwarzamy Twoje zamówienie i wysyłamy nasiona w ciągu 1-2 dni roboczych. Wszystkie nasze przesyłki są dostarczane przez firmę UPS.
Czy pobieracie opłaty za wysyłkę?
Do końca 2023 roku wszystkie przesyłki są GRATIS.
Gdzie mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Wejdź na swój profil użytkownika i przejdź do sekcji historii zamówień. Tu zobaczysz wszystkie swoje zamówienia.
Jak mogę zapłacić za nasiona?
W naszym sklepie możesz zapłacić kartą kredytową (Visa, Mastercard), przelewem internetowym lub za pośrednictwem BLIK.
Czy można mieć kilka adresów dostawy?
Tak, przy zakładaniu konta można wskazać kilka adresów dostawy, a każdy kolejny można dodać w dowolnym momencie.
Kiedy pojawia się informacja o stanie magazynu – czy mogę zamówić np. 100 szt, kiedy system mówi, że jest dostępnych tylko 95 szt?
Przy składaniu zamówienia, jeżeli żądana ilość opakowań jest większa niż ich dostępność system poinformuje jakie ilości można dodać do koszyka.
Czy można złożyć zamówienie z opóźnionym terminem dostawy?
Ta funkcja nie jest jeszcze dostępna w naszym sklepie, ale pracujemy nad poszerzeniem funkcjonalności naszej platformy.
Czy z jednej firmy może zamawiać kilka osób?
Tak, do jeden firmy może być przypisanych kilka adresów email osób, które będą składały zamówienia.